спорткар
Комплексний ремонт
вашого автомобіля на
СТО ПОВНОГО ЦИКЛУ
маслкар
Сертифікований сервіс
ТАЙР ЛЕНД потурбується
про Ваше авто
двигатель
Команда кваліфікованих
спеціалістів вирішить
будь-які проблеми

Як заощадити й при цьому зробити гарний кузовний ремонт

Відновлення авто – завжди витрати, часто непередбачені. Якісний кузовний ремонт обходиться недешево, оскільки включає велику кількість робіт і займає багато часу. Проводиться з метою повернути машині привабливий вигляд, усунути дефекти та виправити геометрію.


У прагненні заощадити не варто звертатись у гаражні майстерні, де пропонують дуже низькі ціни. Як правило, такі майстри купують найдешевші матеріали та запчастини, не використовують професійне обладнання. Дехто не має досвіду, тому практикується на водіях з обмеженим бюджетом.

Коли потрібний кузовний ремонт

Необхідність у проведенні робіт виникає у таких ситуаціях:

  • на внутрішній чи зовнішній поверхні кузова з природних причин з'явилася корозія;
  • після аварії, зіткнення;
  • порушення механізмів та систем через неправильну їзду або неякісні дороги;
  • механічні, хімічні ушкодження після реактивів

Завдання – отримати параметри максимально наближені до заводських. Роботи завжди починаються з діагностики, на цьому етапі проводять візуальне обстеження, вимірюють симетричність коліс, проводять тестування на підіймачі. Це обов'язковий етап, без нього не можна оцінити рівень ушкоджень.

Які роботи включає якісний ремонт

Обсяг залежить від складності ситуації, не завжди є потреба у рихтуванні чи відновленні геометрії. Для виправлення невеликих пошкоджень на кшталт вм'ятин та подряпин достатньо провести вирівнювання без фарбування, а потім абразивне полірування. Тоді підсумкова ціна буде відносно невисокою.

Кузовний ремонт автомобіля – це сукупність дій, необхідні для того, щоб повернути транспортному засобу початковий вид й у важких ситуаціях. При складних пошкодженнях знадобиться вирівнювання деталей з подальшим фарбуванням та заміною складників. Для цього вдаються до різних технік, використовують обладнання, інструменти.

Після складної аварії або при великих корозійних ушкодженнях проводять капітальний ремонт – найдорожчий та об'ємний. Простіше не допустити його і дотримуватись правил дорожнього руху, ніж намагатися заощадити надалі. Таке відновлення включає:

  • реконструкцію геометрії – проводиться на стапелі;
  • зварювання, рихтування;
  • підготовку до фарбування;
  • фарбування;
  • паяння, встановлення нових деталей із пластику.

Провести такі роботи на професійному рівні не вийде, якщо професійного обладнання немає. Тому, коли хочеться отримати відмінний результат, не вийде заощадити. У процесі використовують аргонове, напівавтоматичне зварювання та інші інструменти.

Яким моментам важливо приділити увагу

Майстри, які пропонують низькі ціни, не завжди є фахівцями.Технологія кузовного ремонту передбачає скрупульозну та точну роботу, інакше не вдасться виправити геометрію, прибрати осередки іржі, інші ушкодження. Буває, що за бажання зекономити водій незабаром стикається з необхідністю звертатися на СТО знову.

Важливий момент – обробка проти корозії. Якщо після зварювання майстер погано обробив шов ґрунтовкою і не завдав захисного складу, в місцях обробки швидко з'являється і поширюється іржа. Особливо вразливі нижні частини кузова та днище, адже вони найбільше стикаються з дорожнім покриттям. Не приділивши уваги цьому моменту через 2-3 місяці доведеться їхати на СТО знову.

Хороший майстер не тільки знає, що це – кузовний ремонт, але й уміє зробити його правильно. Приділяють увагу і таким складникам:

  • прозори. Вони мають бути максимально наближені до заводських, для цього знадобиться спеціальне обладнання. Важливо правильно визначити тип кузова – оригінал, аналог, старий;
  • колір. Мало просто вибрати відповідний основний відтінок лакофарбового покриття. Остаточний тон може змінюватися, залежно від обраного способу нанесення фарби, вологості повітря, температури, тиску в фарбопульті, процесу виконання шарів;
  • підготовка до фарбування. В результаті порушення технології нанесення або при фарбуванні погано просохлої деталі з'являється усадка. Вона виглядає як смуги, які ніяк не можна просто стерти.

Ще один важливий момент, про який потрібно знати — шагрень. Так називаються невеликі хвилі, присутні на останньому шарі лаку. У кожного виробника вона своя, фірмова. Наприклад, у японських концернів дрібна шагрень, у німецьких – велика, це особливо добре видно на прикладі автомобілів Mercedes. Зі 100% точністю повторити її не можна, але важливо створити максимально схожу.

Виконання додаткових робіт

У гаражних майстернях машину після відновлення фарбують прямо на вулиці, на свіжому повітрі. Це буде недорогий кузовний ремонт, але через відсутність спеціальної камери можливі неприємні наслідки. Наприклад, коли шар фарби в процесі нанесення змішується з навколишнім пилом, брудом, не вдасться досягти ідеально рівної поверхні.

Фарбування в камері коштує дорожче, але забезпечує кращий результат завдяки:

  • липким стінам, що запобігають попаданню порошин на поверхню авто;
  • можливості налаштувати вологість для кращого схоплювання, а також подальшої полімеризації матеріалів;
  • складної автоматизованої системи керування.

Утримувати таке обладнання невигідно, якщо послуги відновлення кузова надають за низькими цінами. По ходу виконання може виникнути необхідність у додаткових роботах, наприклад, після розбирання. На СТО завжди можна залучити іншого фахівця та усунути проблему, але за окрему плату.

На професійних автостанціях подібні моменти завжди узгоджують із власником авто. Якщо хочеться зробити гарний кузовний ремонт і отримувати задоволення після водіння можна додатково замовити перетяжку керма, відновити подушку безпеки, усунути інші наслідки аварії.

Чи можна виконати самостійно

Деякі водії зважуються на такий крок і вивчають технологію відео в інтернеті. Але немає гарантій, що це буде найдешевший кузовний ремонт, адже в домашніх умовах не можна забезпечити правильне висихання та підбір фарби, повністю виправити геометрію, домогтися заводських параметрів.

Наприклад, при сильних пошкодженнях знадобиться рихтування на стенді, його рекомендується проводити тільки в оснащеному автосервісі. В іншому випадку не вдасться виправити дефекти, адже ця робота потребує великої точності. Кузовний ремонт важливий і складний, тому заощаджувати на ньому не можна.

авто
Запишіться на СТО зараз
Дзвоніть: (096) 941-53-96






Адреса:

м. Київ, ВУЛ. СВЯТОСЛАВА ХОРОБРОГО, 26А

Телефони:

(096) 941-53-96; (095) 776-71-73;
(093) 776-71-73; (044) 249-02-21;
(068) 223-08-72 відділ запчастин;

Email: [email protected]

Working time:

Пн - Пт: 9.00 - 19.00

Сб: 9.00 - 15.00