Перевірка двигуна ендоскопом. Ендоскопія циліндрів двигуна.
Стан бензинового двигуна - постійна турбота автовласника. Особливо це стосується екземплярів другої молодості після перших 100 тисяч кілометрів. Об'єктивні дані - компресія, витрата палива, максимальна швидкість і т. д. показують, яким двигун є зараз, але прогноз його майбутньої експлуатації залишається таємницею за сімома печатками.
За даними досліджень, після періоду обкатки, двигун виходить на стабільні характеристики, закладені заводом-виробником. Цей період за належного догляду триває досить довго. У різних марок та моделей він становить 200-300 тисяч кілометрів. Після цього починається так зване посилене або аварійне зношування.
Визначити його наступ - одне з найважливіших завдань власника автомобіля, щоб знати, коли його слід позбутися, і покупців на вторинному авторинку, щоб його не купити.
Зовнішні ознаки – пробіг, стан кузова, салону, гальмівних колодок – лише опосередковано вказують на залишковий ресурс. Істину можна дізнатися, оглянувши двигун, його циліндро-поршневу групу зсередини. Це з великим і дорогим обсягом робіт - зняття навісного устаткування, головки блоку циліндрів. Жодний власник не дозволить розбирати мотор заради цікавості. Тому доводиться обмежуватись зовнішніми, хоч і об'єктивними, даними.
Недарма навіть досвідчені автослюсарі, даючи після огляду оцінку автомобілю, кажуть що "всередину двигуна не зазирнеш".
Що таке ендоскопія двигуна
Це слово походить від грецьких «ендо» – усередині та «скопіо» – дивлюся. Ендоскопія – огляд циліндрів бензинового двигуна зсередини.
Як це відбувається
Для проведення огляду використовують прилад – ендоскоп. Він є трубкою, на кінці якої знаходиться об'єктив і освітлювальна лампа. Зображення надсилається на монітор комп'ютера або іншого пристрою з екраном.
Для перевірки двигуна ендоскопом у нього викручуються свічки запалювання. Поршень циліндра, що обстежується, опускається в нижнє положення, через свічкові отвори всередину вводиться трубка приладу. Повертаючи об'єктив на всі боки, оглядають дзеркало циліндрів, днище поршня.
У просунутих моделей трубка може згинатися на всі боки. Це дозволяє зазирнути у всі місця, у тому числі під відкритий клапан, побачити стан робочої фаски.
По черзі опускаючи поршні в нижнє положення, оглядають кожен із циліндрів.
За результатами ендоскопії двигуна роблять висновки про стан двигуна, прогноз про залишковий ресурс. Узагальнюючи отримані дані, можна зрозуміти, як двигун обслуговувався, дати рекомендації щодо подальшої експлуатації, необхідності ремонту.
Наприклад, наявність нагару на днищі поршня говорить про їзду зі надмірно багатою сумішою або тривалу роботу на холостих обертах. У першому випадку потрібне регулювання системи впуску, запалювання. У другому – рекомендується тривала поїздка з великою швидкістю на підвищених обертах.
Де зробити діагностику двигуна ендоскопом у Києві
Якісне проведення процедури та коректність висновків потребує не тільки наявності приладу, а й великого досвіду роботи та спеціальних знань. Нелогічно покладатися на судження когось тільки тому, що може зазирнути в мотор.
Коректними будуть результати діагностики циліндрів ендоскопом тільки якщо він знаходиться в руках досвідченого фахівця. Підтвердженням буде гарантія достовірності результату.
Щоб отримати повну інформацію про двигун свого автомобіля, звертайтеся на перевірений автосервіс. Це гарантує помірні ціни, високу кваліфікацію персоналу та достовірний результат перевірки.
Адреса:
м. Київ, ВУЛ. СВЯТОСЛАВА ХОРОБРОГО, 26А
Телефони:
(096) 941-53-96;
(095) 776-71-73;
(093) 776-71-73;
(044) 249-02-21;
(068) 223-08-72 відділ запчастин;
Email: [email protected]
Working time:
Пн - Пт: 9.00 - 19.00
Сб: 9.00 - 15.00