Заміна ременя гідропідсилювача керма ГПК, ГУР
Більшість сучасних автомобілів оснащена гідропідсилювачем керма. Завдяки цьому вузлу, керування транспортним засобом стало комфортним, так як ГПК повністю вирішує проблему утрудненого обертання керма при здійсненні маневрів. Основою будь-якого гідропідсилювача є два елементи – насос та приводний ремінь ГПК. Завдання останнього полягає в передачі крутного моменту від двигуна або від одного з навісних пристроїв до шківа насоса. Конструктивно ремінь представляє собою замкнуту стрічку з вулканізованої гуми, усередині якої розташовані кордові нитки. Працюючи в досить складних умовах, деталь з часом виходить з ладу, внаслідок чого може знадобитися заміна ременя гідропідсилювача керма.
Ознаки того, що потрібна заміна ременя ГПК
Незважаючи на те, що матеріалом для виготовлення приводних ременів гідропідсилювача керма є недовговічна гума, термін служби деталі не можна назвати коротким. Більшість виробників рекомендує проводити заміну через кожні 80 тис. км пробігу. Однак, це тільки в тому випадку, якщо на автомобіль було встановлено оригінальну деталь або її якісний аналог. Дешеві ремені «ходять» набагато менше, тому за їх станом потрібно стежити вже через 40-50 тис. км. пробігу. Якщо говорити про ознаки того, що потрібна заміна ременя ГПК, їх кілька:
- під час обертання рульового колеса чути свист та інші шуми;
- при повороті керма чітко відчуваються поштовхи;
- для того, щоб повернути рульове колесо потрібно докласти більше зусиль, ніж раніше.
Серед ознак швидкого виходу з ладу, які можна визначити візуально, відзначається поява на поверхні ременя тріщин та потертостей.
Що можна зробити самому за необхідності заміни ременя ГПК
На власника авто покладається відповідальне завдання – періодичний огляд стану гумової деталі та ступеня її натягу. Якщо натяг слабшає, можна спробувати підтягнути ремінь самостійно, проте найкраще звернутися за допомогою до професіоналів. При цьому важливо пам'ятати, що надмірний або недостатній натяг збільшать ризик пошкодження ременя та зменшать термін його експлуатації. Саме тому проводити заміну ременя ГПК самостійно не варто. Ризик помилок при проведенні робіт досить великий, а значить спроба заощадити може призвести до ще більших витрат.
Заміна ременя ГПК в автосервісі: чому цей варіант кращий
Виконанням практично будь-якого ремонту повинні займатися професіонали. Це стосується і заміни розхідників, до яких належить і ремінь ГПК. В автосервісі роботи починаються із ретельної діагностики всього вузла. Справа в тому, що причиною зношування деталі може стати несправність інших елементів, наприклад, натяжних роликів. У такому разі заміна ременя гідропідсилювача керма не вирішить проблему. Далі фахівці переходять до безпосередньої заміни:
- автомобіль встановлюється на підйомник, майстер демонтує захист двигуна. На деяких моделях для забезпечення доступу до ГПК необхідно зняти привод генератора;
- фахівець знаходить та оглядає ролики натягувача та насос. За наявності несправностей приймається рішення про ремонт чи заміну пошкоджених елементів;
- після цього фахівець послаблює кріплення шківа та ролика та демонтує зношений ремінь. Якщо кріплення "прикипіли", використовуються спеціальні засоби;
- наступний етап – встановлення нового ременя та регулювання його натягу.
Після завершення цих робіт встановлюють на місце усі демонтовані раніше деталі і перевіряють працездатність вузла.
Як знайти хороший автосервіс для заміни ременя гідропідсилювача керма
Існує декілька типів автосервісів. Одні з них спеціалізуються на проведенні невеликого ремонту та обслуговування лише окремих агрегатів та систем, інші є універсалами. Ми рекомендуємо віддавати перевагу останньому варіанту. На таких СТО можливе проведення всього комплексу робіт, а це як мінімум зручно. Якщо ви шукаєте автосервіс дійсно вартий вашої уваги, зверніться до київського «Тайр Ленд» на правий берег. Тут вам гарантують високу якість проведення робіт, оперативність та максимально доступні ціни на заміну ременя ГПК.
Часті питання
-
Чи можна їздити із обірваним ременем ГПК?
Обрив ременя гідропідсилювача керма не призводить до відмови всього автомобіля. . При обриві рульове колесо обертатиметься з зусиллям, що зменшить комфорт керування, подальша їзда призведе до швидкого зносу рульової рейки.
-
Як часто потрібно міняти ремінь ГПК?
Відповідно до регламенту, робити заміну потрібно кожні 80 тис. км пробігу.
-
Які ознаки зношування ременя ГПК?
Кермо обертається важко, під час повороту рульового колеса чути свист і відчуваються поштовхи.

м. Київ, ВУЛ. СВЯТОСЛАВА ХОРОБРОГО, 26А
(096) 941-53-96;
(095) 776-71-73;
(093) 776-71-73;
(044) 249-02-21;
(068) 223-08-72 відділ запчастин;
Email: info@tireland.com.ua
Пн - Пт: 9.00 - 19.00
Сб: 9.00 - 15.00