


Заміна мастила в АКПП
Багато автовласників часто загадуються над питанням, коли потрібно міняти мастило в коробці передач і чи взагалі це потрібно робити. Фахівці стверджують, що заміна мастила в коробці автомат обов'язкова для забезпечення безперебійної та коректної роботи трансмісії. Робити це найкраще, звернувшись до професійного автосервісу, оскільки фахівці зможуть провести її швидко і правильно.
Чому міняти мастило потрібно вчасно
Мастило та трансмісійна рідина мають важливе значення. Від їхнього стану залежать:
- працездатність всіх вузлів коробки передач, адже автомастило їх змащує;
- контроль температури у системі;
- функціонування гідравлічної системи у момент перемикання передач;
- робота гідротрансформатора.
Згодом рідина втрачає свої властивості, оскільки корисні компоненти у її складі вичерпуються. Іноді це відбувається дуже швидко і потрібна негайна заміна мастила в коробці передач.
Як зрозуміти, що час звернутися до фахівця
Будь-які проблеми з мастилом завжди знаходять своє відображення у роботі АКПП та поведінці автомобіля. Найчастіше машина починає втрачати динаміку, передачі перемикаються із зависанням, авто починає посмикуватися під час руху.
Всі ці симптоми натякають автовласнику, що настав час звернутися на СТО, і терміново виправляти проблему. Для початку необхідно провести ретельну діагностику АКПП та оцінити стан усіх її компонентів, далі провести заміну мастила.
Як проводиться заміна трансмісійних рідин
Апаратна заміна мастила в АКПП у Києвіможе проводитися двома способами: повністю чи частково. Який із варіантів вибрати, вам підкаже фахівець, проте якщо коробка у хорошому стані, краще повністю замінити рідину. У випадку авто з пробігом, варто частково оновити мастило, змішавши його із залишками того, що вже є в системі.
Повна заміна мастила
Повну заміну мастила в АКПП у Києвіможна провести, звернувшись до автосервісу «Тайр Ленд». Вона виконується із застосуванням спеціального обладнання чи методом витіснення.
Апаратний спосіб передбачає використання спеціального стенда, який є лише на професійних СТО. Він дозволяє одночасно злити відпрацьоване мастило та закачати нове. Спосіб витіснення полягає в тому, що через відключену магістраль охолодження поступово заливається нова рідина та витісняється стара.
Така методика має свої плюси, адже мастило практично повністю оновлюється, а система очищається від відкладень. Однак коштує вона дорожче, ніж часткова. Якщо коробка надто зношена, існує ризик її пошкодження.
Часткова зміна рідини
Часткова заміна мастила в АКППпередбачає оновлення лише частини трансмісійної рідини, без зливання її об'єму. Проводиться така робота у наступній послідовності:
- знімається пробка зливу;
- зливається приблизно 30-50 відсотків загального обсягу (робиться це поступово, неодноразово);
- далі заливається нове мастило до потрібної позначки;
- для перевірки запускається двигун, і перемикаються передачі.
Наприкінці перевіряється рівень рідини, і при нестачі коригується. Переваги такої заміни очевидні: менша вартість та ризик пошкодження коробки внаслідок вимивання відкладень, що небажано, коли АКПП стара.
Звичайно, процедура має і видимі недоліки. Оскільки рідина оновлюється лише частково, залишки старого мастила можуть знизити ефективність змащування. Щоб повністю оновити автомастило, потрібно буде провести часткову заміну ще кілька разів з інтервалом 500-1000 кілометрів.
Як часто варто проводити цю процедуру
Періодичність заміни мастила, як правило, вказується виробником автоматичної коробки. Звісно, ці значення надто умовні. Для більшості автомобілів, якщо вони використовувалися в стандартному режимі, рекомендується проводити зміну мастила приблизно через кожні 50-60 тисяч кілометрів пробігу.
Також на періодичність впливають марка та модель транспортного засобу, якість дорожнього полотна, яким ви їздите, стиль водіння. Якщо ви звикли до агресивної та маневрової їзди, авто часто пересувається ґрунтівками, бездоріжжям, регулярно перевозить важкі вантажі, то вищевказані терміни потрібно скоротити приблизно на третину.
Те саме можна сказати, якщо машиною користуються в сильний мороз або спеку. У такому разі мастило теж слід міняти раніше.
Чи потрібно міняти фільтр при повній заміні мастила в коробці передач
Одне з питань, що хвилюють власників машин, чи потрібно міняти оливний фільтр разом з мастилом. Поспішаємо вас заспокоїти: жорстких вимог щодо проведення подібних робіт немає. Фільтр підлягає заміні лише за необхідності.
Якщо фільтрувальний елемент паперовий, його завжди змінюють. Він недорогий, але дуже важливий, тому краще, щоб він був у належному вигляді. Якщо розхідник виконаний із металу, його просто ретельно миють, прочищають та встановлюють на місце.
Чому не варто проводити заміну своїми руками
Теоретично, маючи під рукою необхідний інструмент, водій може самостійно поміняти мастило в АКПП. Однак краще цього не робити та звернутися до професіоналів, які нададуть кваліфіковану допомогу. Виконують такі роботи на високому рівні й майстри нашого сервісного центру.
Чому не рекомендується робити це своїми руками:
- заміна рідини може передбачати й зміну фільтра, а також прокладання піддона, не у всіх є інструмент для таких маніпуляцій;
- звернувшись на СТО, перш за все, проведуть діагностику і допоможуть виявити можливі несправності в коробці передач;
- злити всі відпрацьовані рідини в домашніх умовах неможливо, для цього потрібний спеціальний агрегат.
Також обов'язково варто залити правильну речовину, інакше ви ризикуєте отримати негативні наслідки. Ціна заміни мастила в АКПП не така вже й висока, тому найкраще доручити цю справу професіоналам.
Яку рідину потрібно заливати
В ідеалі варто використовувати тільки оригінальне, рекомендоване виробником мастило, яке вже було залито в коробку на заводі.
Інші мастила не заборонено використовувати, проте робити це варто дуже акуратно, краще перед цим проконсультуватися з досвідченим фахівцем. До речі, це також один із приводів не проводити самостійну заміну.
Обов'язково варто дотримуватися цих правил, коли проводиться часткова заміна мастила, адже змішування двох несхожих за властивостями рідин може привести до проблем. «Тайр Ленд» співпрацює з багатьма виробниками, тому використовує тільки оригінальну продукцію або високоякісні, сертифіковані аналоги. Ви можете не турбуватися з цього приводу. На всі роботи ми даємо гарантію як підтвердження того, що все буде зроблено на найвищому рівні.
Наші майстри мають індивідуальний підхід до кожного клієнта, і можуть підібрати якісне мастило під конкретні потреби транспортного засобу.

м. Київ, ВУЛ. СВЯТОСЛАВА ХОРОБРОГО, 26А
(096) 941-53-96;
(095) 776-71-73;
(093) 776-71-73;
(044) 249-02-21;
(068) 223-08-72 відділ запчастин;
Email: info@tireland.com.ua
Пн - Пт: 9.00 - 19.00
Сб: 9.00 - 15.00