


Заміна ременя ГРМ: коли це необхідно
Газорозподільний механізм відіграє важливу роль у будь-якому автомобілі. Як і інші системи, він потребує своєчасного обслуговування. Вартість заміни ременя ГРМ завжди нижча, ніж ціна серйозного ремонту.
Якщо ця деталь сильно зношена, вона може порватися будь-якої миті. У результаті газорозподільний механізм перестане працювати, двигун заглухне, а запустити його не вийде. Може знадобитися і дороге відновлення двигуна.
Навіщо потрібний ремінь ГРМ
Газорозподільний механізм забезпечує постійний впуск та випуск потоків газу з циліндрів ДВЗ. Ремінь відповідає за синхронізацію обертання розподільного та колінчастого валів. Завдяки йому стабільно працюють інші приводні вали двигуна.
Ремінь є кільцем з гуми з зубцями на внутрішній поверхні. Така конструкція пов'язана із призначенням деталі. Необхідно, щоб момент відкриття та закриття валів був точно синхронізований з розташуванням поршнів у циліндрах. Жодні прослизання в приводі механізму ГРМ не допускаються.
Ремінь завжди роблять міцним, в його основі є кілька кордових ниток. Виріб не боїться прямого контакту з рідинами та машинним мастилом, по суті, він практично нерозтяжний. Його натяг забезпечує спеціальний ролик. Якщо у разі обриву між колінчастим та розподільчим валом не буде синхронізації, можливо, доведеться ремонтувати двигун.
Коли необхідна заміна
Багатьох цікавить, скільки коштує поміняти ремінь ГРМ, – ціна загалом буде невисокою. Тому таку процедуру не можна ігнорувати. Коли деталь справна, ви можете не сумніватися у стабільній роботі двигуна. Конкретний регламент заміни вказує виробник в інструкції з експлуатації авто.
Стандартний термін служби ременя становить приблизно 50-150 тис. км пробігу. Але на практиці це доводиться робити частіше, особливо для мешканців мегаполісів. Водії у великих містах багато часу проводять у пробках. При цьому пробіг не накопичується, але двигун продовжує функціонувати.
Ремонт ГРМ із заміною ременя може знадобитися з появою таких ознак:
- невпевнений старт, втрата потужності. Це може бути наслідком послаблення натягу ременя, через що він починає проскакувати на кілька зубців. Причина може полягати й у зносі деталі;
- сторонні клацання у процесі роботи двигуна. Ця проблема не обов'язково означає знос ременя. Але в тому випадку, якщо ви чуєте такі звуки, необхідно перевірити деталь (можливо вже потрібна її заміна);
- специфічні звуки та чорний дим з вихлопної труби. Це наслідок розсинхронізації обертання розподільчого та колінчастого валів. У результаті в систему впуску потрапляє пальне, що не згоріло в циліндрах.
Якщо при обертанні стартера двигун не заводиться, можливо, виріб вже обірвався. У разі удару клапанів про поршні двигун зламається, в результаті вам доведеться оплачувати дорогий ремонт вузла або навіть міняти його повністю.
Чому ремінь ГРМ може вийти з ладу раніше за встановлений термін
Не варто ґрунтуватися лише на рекомендаціях виробника щодо заміни. Часто буває, що ремінь зношується швидше, ніж передбачено. На нього негативно впливає низка факторів – це не лише довге простоювання у заторах із частими гальмуваннями, а й різкий стиль водіння.
Знос може бути пов'язаний і з проведеною раніше неякісною заміною. Буває, що замість деталі, що зносилася, встановлюють недорогу, але недовговічну. Її доводиться міняти набагато раніше за стандартний термін. Негативно впливають на виріб й інші зламання машини. Наприклад, ремінь варто замінити у разі пошкодження натяжного ролика або заклинювання валу.
Візуальний огляд ременя для перевірки справності
Навіть якщо непрямих ознак виходу цієї деталі з ладу немає, її стан необхідно періодично контролювати.Щобзаміна комплекту ГРМ не застала вас зненацька, вчасно проводьте діагностику ременя. Цю процедуру варто довірити фахівцям – у процесі майстер звертає увагу на такі параметри:
- Дефекти у вигляді тріщин та потертостей. Найбільш небезпечні мікроповернення, які можна не помітити одразу.
- Сліди охолоджувальної рідини чи мастила. Якщо вони з'явилися на ремені, значить деталь потрібно замінити вже зараз. Технічні рідини лише прискорюють повний вихід гуми з ладу.
- Наявність зубців, що стерлися.
- Ступінь натягу. Якщо ремінь погано натягнутий, він не виконує своїх завдань так, як потрібно.
Тільки в тому випадку, якщо регулярно проводити перевірку, можна уникнути неприємностей, пов'язаних із порушенням роботи ГРМ.
Як відбувається заміна
Це технологічно складний процес, який потрібно довірити фахівцям. Ціна заміни ГРМ у Києві буде доступною, якщо звернутися до СТО «Тайр Ленд».
Хід процесу та складність роботи залежить від типу двигуна автомобіля. Також міняти ремінь найкраще комплектом (наприклад, разом із роликом натягу, оскільки він теж часто виходить з ладу).
Додатково може знадобитися встановлення нової помпи, яка є елементом системи охолодження двигуна. Не завадить замінити інші допоміжні ремені (наприклад, генератора). Усі деталі такого типу мають приблизно однаковий термін експлуатації.
Заміна ременя ГРМ у Києвіна СТО «Тайр Ленд» проводиться для автомобілів різних марок та моделей.
- ми завжди підбираємо деталь, яка підходить саме для вашого авто;
- на всі роботи надається гарантія;
- своїм клієнтам пропонуємо комфортну кімнату очікування, де можна почекати, поки наші майстри впорядковують ваш автомобіль;
- доступні ціни.
Якщо ви одразу вибираєте заміну комплектом, це дозволить додатково заощадити на інших процедурах, пов'язаних із встановленням нових запчастин.

м. Київ, ВУЛ. СВЯТОСЛАВА ХОРОБРОГО, 26А
(096) 941-53-96;
(095) 776-71-73;
(093) 776-71-73;
(044) 249-02-21;
(068) 223-08-72 відділ запчастин;
Email: info@tireland.com.ua
Пн - Пт: 9.00 - 19.00
Сб: 9.00 - 15.00