спорткар
Комплексний ремонт
вашого автомобіля на
СТО ПОВНОГО ЦИКЛУ
маслкар
Сертифікований сервіс
ТАЙР ЛЕНД потурбується
про Ваше авто
двигатель
Команда кваліфікованих
спеціалістів вирішить
будь-які проблеми
СТО Тайр Ленд / Капітальний ремонт двигуна

Капітальний ремонт двигуна в Києві

Двигун — це найважливіший елемент автомобіля, від якого залежить можливість його експлуатації. Цей вузол потребує регулярного обслуговування та особливої ​​уваги з боку власника. Проте кап. ремонт двигуна — те, з чим доведеться зіткнутися рано чи пізно, адже це природне зношування окремих елементів. Якщо не приділяти належної уваги двигуну авто, то ресурс його роботи до того, як доведеться відкапіталити, значно зменшується.

Що таке капремонт двигуна

капітальний-ремонт-двигуна

Капітальний ремонт двигуна — це комплекс відновлювальних заходів, спрямованих на повернення вузлу вихідних експлуатаційних показників. Здійснюється розбирання та заміна великої кількості деталей. Дуже важливо, щоб ці роботи виконував фахівець із достатнім рівнем досвіду та необхідним обладнанням. Після капремонту передбачається, що експлуатація двигуна відразу ж не буде такою, як перед його проведенням. Необхідна обкатка, в ході якої відбувається «притирання» протягом 3000 км. В процесі цього потрібно дотримуватись ряду рекомендацій.

Чому потрібен капремонт і які ознаки цього

Капіталка двигуна — це ремонт, який можна відтермінувати лише за умови правильного поводження з машиною. Найпоширеніші причини виходу двигуна з ладу:

  • порушення правил та режимів експлуатації. Наприклад, агресивна їзда, перегрів двигуна, перевищення допустимої вантажопідйомності тощо;
  • механічні пошкодження (як правило, внаслідок ДТП);
  • невчасне технічне обслуговування двигуна та інших систем машини;
  • використання неякісного пального та мастила;
  • пошкодження, до яких призвело потрапляння в двигун агресивних речовин (наприклад, гідроудар);
  • вичерпання ресурсу. Рано чи пізно, але капремонт потрібен кожному двигуну. У середньому це відбувається через 200–250 тис. км пробігу, що залежить від багатьох факторів, і цифра може змінюватися як у більшу, так і в меншу сторону.

Ознаки того, що настав час записуватися в автосервіс для діагностики та подальшого ремонту, досить характерні. Серед них:

  • падіння потужності. Це відбувається не різко, а поступово. Причому потужність знижується також природним чином в процесі зносу циліндро-поршневої групи та зниження компресії;
  • димний вихлоп. В ідеалі він має бути безбарвним або трохи білястим у процесі прогріву. Якщо бачите, що вихлоп синій або сизий, значить, в камеру згоряння пального потрапляє мастило. Тут проблема може бути з циліндро-поршневою групою, маслоз’ємними ковпачками, стрижнями клапана, спрямувальними втулками;
  • перевитрата мастила. Зазвичай це відбувається, якщо у двигуні сильно зношена поршнева група, а маслоз’ємні ковпачки втратили еластичність або ж забилися кільця. Падіння рівня мастила до мінімуму за 1000 км — це вже серйозна проблема;
  • пробита прокладка ГБЦ. Це призводить до змішування мастила з антифризом. Якщо поломку швидко не усунути, капремонт гарантований;
  • недостатній тиск мастила. Це позначається на панелі приладів. Причиною може бути як забитий фільтр, так і недостатня кількість мастила;
  • перевитрата пального. Це одна з найбільш явних ознак, яка позначається на вартості експлуатації автомобіля, і її складно ігнорувати.

Вартість капітального ремонту ДВЗ залежить від багатьох факторів, у тому числі від вихідного стану двигуна, марки, моделі машини. У будь-якому випадку насамперед проводиться діагностика для визначення проблеми.

Капітальний ремонт: етапи та особливості

Капіталка двигуна, ціна якої на нашій СТО цілком прийнятна, відбувається в кілька етапів, а саме:

  1. Первинна діагностика.
  2. Демонтаж агрегата.
  3. Перевірка стану вузлів і систем.
  4. Заміна зношених, зламаних деталей, відновлювальні роботи.
  5. Збірка.
  6. Тестування.
  7. Встановлення.

Є відмінності у проведенні капремонту для ДВЗ на бензині та дизельних. Про це розповімо докладніше.

Капітальний ремонт бензинового двигуна

Капітальный-ремонт-двигуна

На першому етапі проводиться повна діагностика, зокрема огляд на наявність поломок, розкручених деталей, витікання технічної рідини, оцінка стану вихлопних газів. Причому перевірки проводяться і на холостому ходу, і під навантаженнями, а також застосовується комп'ютерна діагностика. Після цього здійснюються такі роботи:

  1. Демонтаж, розбирання та очищення вузлів ДВЗ. Технологія відрізнятиметься залежно від марки авто та конструктивних характеристик мотора: типу приводу, розташування двигуна, числа циліндрів, особливостей коробки передач. Багато залежить і від кількості електронних компонентів. Чим їх більше, тим складніше провести демонтаж.
  2. Мийка. Причому необхідне не просто очищення від забруднень, а ґрунтовне видалення всього, що може стати на заваді здійснити якісний ремонт. Вимиваються бруд та металева стружка, які утворилися в процесі експлуатації.
  3. Визначення ступеня зносу запчастин та виявлення прихованих несправностей.
  4. Вимірювання геометрії деталей, зазорів.
  5. Дефектування колінчастого валу. Береться до уваги все: прогин, твердість, центрування, ступінь зносу запчастин, стан поршневої групи. На цьому етапі може бути ухвалено рішення про недоцільність ремонту, якщо він виявиться дуже дорогим або неефективним. Іноді потрібна заміна ДВЗ. Саме тому важливо своєчасно звертатися до професійного автосервісу.
  6. Усунення сколів, задирів, вирівнювання валкової площини.
  7. Заміна втулок, клапанів та відновлення головки циліндра.
  8. Ремонт ніш колінвала.
  9. Відновлення колінвала, що включає шліфування, рихтування, чищення каналів.
  10. Шліфування площин блоку, головки.
  11. Випресовування та центрування зчеплення. Проводиться тестування блоку циліндрів та головки на герметичність. У разі виявлення тріщин і порушення герметичності потрібні зварювальні роботи. На наступному етапі виставляється відцентрова сила зчеплення. Як точка рівноваги використовується колінчастий вал. Здійснюється спільне балансування.

Завершальний етап капремонту двигуна в Києві — збирання та монтаж. Для цього використовуються стенди. Здійснюється в такому порядку: вкладиші, колінчастий вал, поршнева група, шатуни, бугелі, кришки, які закривають мотор, мастильний насос, помпи, шків колінвала, головка блоку циліндра, піддон, дрібні вузли, компоненти паливної системи.

Капітальний ремонт дизельного двигуна

Для того щоб зробити капремонт дизельного мотора, від майстра потрібні ще більша скрупульозність і досвід. У цього ДВЗ герметичність паливної системи вразливіша, тому дуже важливо не перетискати з'єднання. У разі некоректної затяжки виникає ризик розбризкування пального, що може призвести до займання. Тому автовласникам дуже важливо правильно вибрати автосервіс, якому можна довірити свою машину. Якщо вам потрібен кваліфікований капітальний ремонт двигуна, ціна якого може варіюватися у великих межах, то звертайтесь до нас. Надаємо якісні послуги та гарантію на свої роботи. Скільки коштує ремонт, зможете дізнатися після відвідин нашої СТО та діагностики.

авто
Запишіться на СТО зараз
Дзвоніть: (096) 941-53-96






Адреса:

м. Київ, ВУЛ. СВЯТОСЛАВА ХОРОБРОГО, 26А

Телефони:

(096) 941-53-96; (095) 776-71-73;
(093) 776-71-73; (044) 249-02-21;
(068) 223-08-72 відділ запчастин;

Email: info@tireland.com.ua

Working time:

Пн - Пт: 9.00 - 19.00

Сб: 9.00 - 15.00