спорткар
Комплексний ремонт
вашого автомобіля на
СТО ПОВНОГО ЦИКЛУ
маслкар
Сертифікований сервіс
ТАЙР ЛЕНД потурбується
про Ваше авто
двигатель
Команда кваліфікованих
спеціалістів вирішить
будь-які проблеми
СТО Тайр Ленд / Блог / Покроковий процес підготовки автомобіля до фарбування

Покроковий процес підготовки автомобіля до фарбування

Щоб фарба рівно лягала на поверхню машини, не лущилася і не тріскалася, важливо правильно підготувати транспортний засіб. Фарбування авто – це складний багатоетапний процес, який вимагає чимало часу вже на початковому етапі.


Попередня підготовка потрібна в будь-якому випадку перед самостійним фарбуванням або при використанні камери. Розглянемо, із яких етапів складається цей процес та які його особливості.

Миття як перший та обов'язковий крок

Спочатку вам потрібно ретельно очистити кузов транспортного засобу від пилу та забруднень. Якщо цього не зробити, покриття ляже погано і незабаром почне відшаровуватись. Для миття вам знадобиться губка середньої жорсткості або бавовняна ганчірка, а також спеціальний автошампунь, за допомогою якого можна позбавитися стійких забруднень.

У процесі необхідно ретельно вимити відкриті ділянки кузова, пороги, днище, стики деталей тощо. Важливо добре обробити всі місця, які ви фарбуватимете. Також приберіть сольову та жирову плівку, вони знижують адгезію, в результаті фарба лягає погано. Слід очистити й пори від бруду.

Сміття, що засохло на кузові потрібно прибирати акуратно, попередньо змочивши водою.

Захист деталей та зачистка

Професійне фарбування автомобіля обов'язково включає ці етапи. Після того, як ви ретельно вимили та висушили машину, потрібно замаскувати деталі, тобто захистити ті місця, куди не повинна потрапляти фарба. Окремі елементи знімаються, наприклад:

  • фари із підфарниками;
  • антена;
  • декоративні решітки;
  • протиударний захист коліс.

Інші ділянки необхідно накрити поліетиленовою плівкою і надійно зафіксувати її скотчем.

Після того, як необхідні елементи зняті, а поверхні захищені, необхідно переходити до зачистки. Цей процес передбачає видалення дефектів, зокрема тріщин, сколів, подряпин.

У процесі зачистки всі дефекти ретельно затирають, оскільки вони впливають на остаточний результат фарбування. Усі фрагменти, які тримаються слабо, необхідно видалити, а краї обробленої ділянки ретельно згладити. Оптимальний показник зернистості наждакового паперу підбирають залежно від стану старого покриття.

Знежирення місця фарбування

До цього етапу переходять тоді, коли впевнені, що всі ділянки, що не вимагають обробки, захищені. Перший етап знежирення – це безпосередньо миття, коли з поверхні видаляють усі забруднення. Але тільки такої обробки недостатньо, необхідно позбутися жирової плівки.

Виконуючи автофарбування у Києві, наші фахівці знежирюють поверхню вже після зачистки. Це пов'язано з тим, що поверхня завжди брудниться при обробці абразивом, тому її потрібно буде додатково очистити.

  • обробка невеликої ділянки. Для цього використовують серветку, змочену у спеціальному розчині;
  • протирання кузова. Це потрібно зробити відразу, щоб усунути розчин – тут знадобиться суха матерія;
  • подальша обробка. Її проводять ділянками, максимальна площа, яку можна знежирити за один раз – 50х50 см. Якщо захопити велику поверхню, розчинник випарується до того, як ви заберете бруд.

Для роботи зі складом для знежирення потрібні засоби індивідуального захисту. Наносять його в рукавичках, респіраторі та окулярах, при цьому важливо, щоб у приміщенні, де проводяться роботи, була хороша вентиляція або воно ретельно провітрювалося.

Шпаклювання для вирівнювання

Цей процес також є обов'язковим, його завдання – вирівняти поверхні з дефектами шляхом заповнення сколів, подряпин та інших ушкоджень. Перш ніж нанести шпаклівку, поверхню обробки додатково зачищають. Це потрібно зробити так, щоб на ній не залишилося старого покриття  – лише метал.

Для цих цілей вам знадобиться наждаковий папір спочатку з великою, а потім із дрібною зернистістю. Потім необхідно правильно приготувати шпаклівку. Фарбування авто у Києві за допомогою наших спеціалістів проводиться з точним дотриманням пропорцій. Перед нанесенням до шпаклівки додають затверджувач (не більше 3% загальної маси).

Для шпаклювання використовують різні види матеріалу:

  • грубий. Допомагає замаскувати незначні дефекти, містить сталеву стружку;
  • зі скловолокном. Ця шпаклівка призначена для маскування наскрізних дірок, що з'явилися внаслідок корозії;
  • рідкий. Створює рівномірний шар і швидко твердне;
  • фінішний. Допомагає позбутися дрібних сколів та подряпин.

Наносять готовий матеріал на епоксидну ґрунтовку або метал. Поверхню вирівнюють за допомогою шпателя, також можна використовувати трохи листової гуми. Накладаючи шпаклівку, роблять невеликий запас по товщині. Але краще не наносити її відразу після знежирення, оскільки після обробки розчинником метал стає холодним. Через різницю температур під шаром шпаклівки може накопичитися конденсат, він погіршує адгезію.

Шліфування  – наступний етап

Цей процес за послідовністю дій нагадує зачистку, але не ідентичний цій процедурі. Для нього знадобляться м'якіші абразивні матеріали. Шліфування одночасно вирішує кілька завдань. З її допомогою видаляють залишки старого покриття, прибирають непотрібну застиглу шпаклівку, остаточно вирівнюють поверхню.

Основа в процесі шліфування стає трохи шорсткою. Це необхідно для того, щоб забезпечити гарну адгезію з фарбою. Роботу можна виконувати вручну або за допомогою шліфувальної машинки, процес поділяється на сухий або мокрий. Щоб забезпечити максимальну якість, краще перший варіант.

Мокре шліфування не підходить, якщо ви використовували поліефірну шпаклівку. З іншого боку, у процесі сухого шліфування немає ризику розвитку корозії. Але якщо ви вибираєте технологію без зволоження, не забувайте про засоби індивідуального захисту.

Необхідно і підібрати відповідний матеріал для шліфування:

  • для чорнової обробки підійде абразив Р120. Загладити краї відшліфованих ділянок краще за допомогою Р180 - 220;
  • для вирівнювання ділянки після шпаклювання використовують абразив Р180. При цьому варто організувати примусове видалення пилу, щоб він не забивався у проміжки між зернами абразивів;
  • під ґрунтовку поверхню обробляють машинкою.

Якщо ви обробляєте поверхню вручну, перед фарбуванням можна використовувати наждаковий папір Р1000. Р500 підійде для шліфування машинним способом. Якщо на одному етапі ви використовуєте декілька абразивів, пам'ятайте, що за один раз розмір зерна може зменшуватись не більше ніж на 100.

Нанесення ґрунтовки

Цей матеріал виконує функції проміжного шару, завдяки якому фарба рівномірно розподіляється по поверхні та забезпечується міцне зчеплення з покриттям. За допомогою ґрунтовки також виходить частково згладити помилки, допущені в попередніх етапах, тому що не можна видалити повністю весь пил і бруд.

Склади для ґрунтування бувають двох типів –  первинні та наповнювальні. Перші підвищують адгезію між основою та лакофарбовим покриттям, а також забезпечують захист від корозії. Останнє досягається шляхом формування плівки, якою не проходить кисень.

Наповнювальні проникають у подряпини, що залишилися після обробки абразивами. У такий спосіб вони заповнюють порожнечі та завершують вирівнювання поверхні. Якщо використовувати саме наповнювальну ґрунтовку, фарба буде лягати на поверхню більш рівномірно.

Перш ніж наносити ґрунтовку, її ретельно перемішують, при необхідності додають затверджувач, розчинник. Якщо ви плануєте кольорувати ґрунт, тоді першою до його складу потрібно додати фарбу. Додаткові компоненти вносите вже після того, як отримали необхідний відтінок.

Ґрунтовку наносять у кілька шарів, при цьому кожен повинен просохнути. Після висихання можна нанести склад, щоб побачити пропущені ділянки та обробити їх.

Переходити до обробки можна тільки після повного висихання. Якщо не дотримуватися цього правила, на поверхні з'являться непривабливі бульбашки.

Чому краще замовляти професійне фарбування

Деякі автолюбителі вважають, що фарбувати машину зручніше в домашніх умовах у гаражі. Але це не так, адже тільки на СТО у майстрів є всі необхідні інструменти та створюються оптимальні умови з необхідною температурою та вологістю.

Якісне фарбування авто у Києві виконується спеціалістами «Тайр Ленд». У нас ви можете замовити повне або локальне забарвлення окремих ділянок машини. Тут є все необхідне обладнання, також ми знаємо, як підібрати фарбу, щоб вона точно збігалася за кольором з початковим покриттям.

Самостійно складно правильно виконати всі роботи з підготовки до фарбування. Тільки досвідчені фахівці знають усі тонкощі та нюанси процесу, тому гарантують якісне виконання.

авто
Запишіться на СТО зараз
Дзвоніть: (096) 941-53-96






Адреса:

м. Київ, ВУЛ. СВЯТОСЛАВА ХОРОБРОГО, 26А

Телефони:

(096) 941-53-96; (095) 776-71-73;
(093) 776-71-73; (044) 249-02-21;
(068) 223-08-72 відділ запчастин;

Email: info@tireland.com.ua

Working time:

Пн - Пт: 9.00 - 19.00

Сб: 9.00 - 15.00