спорткар
Комплексний ремонт
вашого автомобіля на
СТО ПОВНОГО ЦИКЛУ
маслкар
Сертифікований сервіс
ТАЙР ЛЕНД потурбується
про Ваше авто
двигатель
Команда кваліфікованих
спеціалістів вирішить
будь-які проблеми

Діагностика розвал-сходження та тонкощі її проведення

Для тих, хто нечасто звертається до СТО, існує ризик того, що машина матиме неправильний сход-розвал. Це говорить про неправильне становище коліс, що прискорює зношування гуми, провокує виникнення додаткових проблем під час їзди.


Наслідки можуть бути найнеприємнішими. Доведеться частіше міняти різні деталі ходового автомобіля. Щоб уникнути таких неприємностей, потрібно діагностика розвал-сходження, яка дозволить точно визначити, в якому стані знаходяться колеса, чи потрібно вживати якихось заходів для відновлення.

Що таке розвал-сходження і коли може знадобитися діагностика?

Це кут, під яким встановлені колеса автомобіля. У нормальному стані вони будуть розташовані відносно один одного. Якщо показники негативні, але верхня колісна частина буде спрямована усередину. Якщо вони позитивні, все зміщується назовні. У будь-якому випадку це потрібно виправляти за допомогою професіоналів. Але насамперед потрібно провести діагностику, яка допоможе точно встановити положення та необхідність виконання відповідних робіт. Є кілька основних ознак, які допомагають визначити неправильний розвал-сходження:

  • Наявність діагональних вм'ятин на протекторі. Вона свідчить про те, що колеса розташовані неправильно, але про цей нюанс знають мало хто. Найчастіше проблема проявляється у машинах з повним приводом на задніх колесах. На шину лягають нерівномірні навантаження, що призводить до пошкоджень. Ситуація ускладнюється, коли на машині постійно щось перевозиться. У будь-якому випадку треба відвезти машину на СТО, щоб перевірили стан підвіски, провели необхідні роботи для відновлення.
  • Нерівномірне знос протектора. Якщо сход-розвал буде позитивним, ушкоджується насамперед зовнішня протекторна сторона. Якщо він негативний, страждає внутрішня. Колеса завалюються на один бік, через що протектор активно стиратиметься про дорожнє покриття з іншого. Потрібно також звернутися до професіоналів.
  • Нерівне розташування керма. Під час руху прямою траєкторією рульове колесо може відхилятися в одну зі сторін. Часто причиною стає неправильне положення коліс.
  • Машину відводить убік під час їзди. Якщо на швидкості приблизно 30 км на годину на рівній дорозі автомобіль почне сам по собі йти вбік, це свідчить про неправильне колісне становище. Є й інші причини такої проблеми, серед яких різні малюнки протекторів, різниця в тиску всередині коліс, нерівномірне зношування гуми. Але бажано звернутися до професіоналів для проведення діагностики.

Як проводиться діагностика?

Краще заручитися підтримкою компетентних професіоналів із надійного СТО, щоб діагностичні роботи з перевірки розвал-сходження були проведені вчасно та максимально точно. Проводиться зазвичай візуальний огляд, але за умов сервісу може застосовуватися спеціальне устаткування.

На стенді перевірка займає порівняно невелику кількість часу за умови гарантії отримання точного результату. Перевірити показники можна і самостійно, але в такому разі доведеться витратити велику кількість сил та часу. Якщо цей варіант не підходить, однозначно треба звертатися до СТО, де гарантується якість та швидкість.

авто
Запишіться на СТО зараз
Дзвоніть: (096) 941-53-96






Адреса:

м. Київ, ВУЛ. СВЯТОСЛАВА ХОРОБРОГО, 26А

Телефони:

(096) 941-53-96; (095) 776-71-73;
(093) 776-71-73; (044) 249-02-21;
(068) 223-08-72 відділ запчастин;

Email: [email protected]

Working time:

Пн - Пт: 9.00 - 19.00

Сб: 9.00 - 15.00