спорткар
Ми працюємо:
світло є завжди
Працюють генератори
маслкар
Сертифікований сервіс
ТАЙР ЛЕНД потурбується
про Ваше авто
двигатель
Команда кваліфікованих
спеціалістів вирішить
будь-які проблеми

Що робити, якщо сів акумулятор у машині? | Блог STO-Tireland

Не завжди необхідно відразу змінювати акумуляторну батарею на нову, якщо виникають проблеми з пуском ДВЗ. Якщо сіла АКБ і двигун не запускається, не засмучуйтесь. Розглянемо, як завести машину, якщо сів акумулятор.


Дізнаємося про ознаки, що свідчать про проблеми з акумуляторною батареєю. Ознайомимось із причинами, що призводять до повної розрядки. Дізнаємося, як не допустити повторення проблеми.

Ознаки акумулятора, що сів

Якщо ви намагаєтеся запустити двигун, а в цей час повільно крутиться вентилятор пічки, загасають прилади, то це вірна ознака збоїв АКБ.

У холодну пору року, особливо якщо у ДВЗ залито літнє або демісезонне мастило, можуть виникнути проблеми з провертанням стартером колінчастого валу. Це зумовлено підвищеною в'язкістю мастила. В результаті стартер просто не може повернути колінвал розрахункову кількість разів, щоб завести мотор.

Як завести машину, якщо сів акумулятор

Що робити, якщо сів акумулятор у машині?

Якщо ви вдома або біля гаража, нікуди не поспішайте, використовуйте найпростіший метод. Зніміть акумулятор і поставте його на зарядку. Дочекайтеся рівня, щоб заряду вистачило, щоб стартер спрацював і завівся мотор, а подальше поповнення енергії вже піде від роботи генератора.

Слід зазначити, що бюджетні зарядні пристрої китайського виробництва АКБ 60 А повністю відновлюють заряд понад 20 годин. Пояснюється це дешевою начинкою, зокрема маленьким слабким трансформатором.

Розглянемо, що робити, якщо розрядився акумулятор у машині в інших ситуаціях.

Скористайтеся пускозарядним пристроєм

Такі пристрої дозволяють моментально запустити ДВЗ будь-якого типу. Знайти їх можна на найближчому сервісі, платному паркуванні або забити у пошуковій системі відповідну послугу. Зараз багато автосервісів та приватних осіб пропонують таку допомогу за певну плату. Це хороший, простий і швидкий спосіб запуску двигуна при акумуляторі, що сів.

«Прикурювання»

Що робити, якщо сів акумулятор у машині, а ви не вдома, не біля гаража, у вас немає доступу до телефону, інтернету та довкола немає автосервісів чи стоянок? Попросіть допомоги у проїжджих. Якщо сіла АКБ в автомобілі, можна зробити прикурювання — запустити двигун від машини із зарядженим акумулятором.

Для цього необхідно виконати такі дії:

  1. Під’їжджаємо близько, щоб вистачило відстані проводів.
  2. Знімаємо мінусову клему з розрядженого акумулятора.
  3. З'єднуємо плюсові клеми машин.
  4. Мінус одержувача кріпимо на масу, незабарвлену частину кузова автомобіля з розрядженою АКБ.
  5. Тепер потрібно завести ДВЗ машини із зарядженою АКБ.
  6. Досягаємо оборотів у межах 2000 –2500 та витримуємо 3–5 хв. За цей час в АКБ одержувача перетікає необхідний обсяг заряду.
  7. Далі необхідно завести машину, де сіла АКБ. Дайте двигуну попрацювати, щоб акумулятор додатково підзарядився від генератора.

Для «прикурювання» бажано використовувати надійні дроти, адже покупні бюджетні мають дуже маленький переріз струмопровідної жили, а товщина досягається шляхом нанесення додаткового шару ізоляції. Бажано використовувати багатожильні мідні дроти перетином 16 мм.

Інші способи завести ДВЗ машини при АКБ, що сіла.

Якщо ніхто не погоджується допомогти, можна просто викликати таксі, попередньо домовившись на прикурювання.

Для автомобілів із ручною коробкою передач підійде буксир. Якщо є люди або інший транспортний засіб, то вони можуть штовхнути авто. Просто увімкніть другу передачу та витисніть зчеплення. Коли машина розженеться до потрібної швидкості, відпустіть зчеплення, і мотор запуститься.

Якщо не знаєте, що робити, якщо сів акумулятор у машині, є ексклюзивний метод — запуск колесом як ручний стартер. Підійде для малолітражних силових бензинових установок. Цей спосіб діє лише для механіки із заднім або переднім приводом.

Підніміть домкрат передню або задню частину. Обмотайте тросом, а краще стрічковим кріпленням колесо, щоб було 2–4 повні оберти. Увімкніть третю передачу. Прокрутіть. Якщо компресія ДВЗ невелика, легко завести. Він запуститься. Важіль коробки передач пересуньте у положення нейтральної швидкості та дайте попрацювати 8–12 хвилин.

Основні причини зламів АКБ

Що робити, якщо у машини сів акумулятор не перший раз? Спочатку подивіться стан проводів і контактів дорогою від батареї до стартера і кузова.

Увімкніть невелике навантаження (наприклад, ближнє світло) та заміряйте напругу. У акумулятора, що повноцінно працює, показники коливаються від 11,8 до 12,1 В.

Побувавши у скрутній ситуації, потрібно з'ясувати, чому у машини з'явилася проблема з АКБ. Якщо цього не зробити, пригода швидше за все повториться. А неприємності трапляються в невідповідний момент, що порушує плани та псує нерви.

Розряджений акумулятор у машині може бути з кількох причин:

  1. Перезарядження. Коли акумулятор повноцінно заряджений, відбувається часткове підживлення при розрахунковій напрузі та силі струму. Трапляються випадки, коли виходить з ладу реле-регулятор, з'являються збої в роботі самого генератора. Струм втрачає потрібні характеристики, підвищується. Через це електроліт швидко зневоднюється, що веде до зносу позитивних пластин. При регулярному перезарядженні пусковий струм значно знижується, що викликає проблеми в роботі стартера та сприяє зменшенню терміна експлуатації акумулятора. Часто трапляється збій у роботі діодного мосту; якщо його не усунути, АКБ буде втрачати місткість.
  2. Сульфатація пластин. Є хімічною реакцією, при якій свинець перетворюється на сульфат при розряді. Під час заряду він відновлює свої функції. Під час довгого зберігання або регулярної експлуатації на низькому рівні зарядки зміни стають незворотними, внаслідок чого АКБ втрачає пускові властивості. Якщо ви вже повторно думаєте, як завести машину, якщо сів акумулятор, можливо, ви регулярно експлуатуєте його на низькому рівні заряджання. Кожні 2–3 місяці профілактично заряджайте акумуляторну батарею.
  3. Робота в режимі заряд-розряд. При заглушеному двигуні штатні споживачі енергії виснажують АКБ. Включена музика, освітлювальні прилади здатні привести до розрядки, і машину неможливо буде завести. Зарядна система сучасних автомобілів розрахована на рідкісний повний заряд, тож споживачі енергії можуть розрядити АКБ і поступово. Отже, якщо ви не вперше вирішуєте питання, як завести машину, якщо сів акумулятор, звертайте увагу, коли на тривалий час залишаєте увімкненими фари та магнітолу на великій гучності.

Якщо сів акум, це іноді свідчить про те, що закінчується розрахунковий термін експлуатації. Щоб не виникало проблем і машину завжди можна було завести, слідкуйте за станом акумулятора, не порушуйте рекомендацій щодо догляду.

авто
Запишіться на СТО зараз
Дзвоніть: (096) 941-53-96






Адреса:

м. Київ, ВУЛ. СВЯТОСЛАВА ХОРОБРОГО, 26А

Телефони:

(096) 941-53-96; (095) 776-71-73;
(093) 776-71-73; (044) 249-02-21;
(068) 223-08-72 відділ запчастин;

Email: [email protected]

Working time:

Пн - Пт: 9.00 - 19.00

Сб: 9.00 - 15.00