СТО Тайр Ленд / Блог / Відновлення авто з США: переваги та процес

Відновлення авто з США: переваги та процес

Машини з США продаються з невеликим пробігом та коштують дешевше, ніж нові в Україні. Але продають їх часто після аварій, тобто із пошкодженнями. Найчастіше після покупки знадобиться ремонт кузова.


Від типу, кількості та складності ушкоджень залежить підсумкова вартість покупки. Ціну відновлення необхідно додати у загальний прайс. Професійний ремонт автомобілів з Америки виконують на СТО «Тайр Ленд».

Які фактори впливають на вартість робіт

Цей момент потрібно врахувати ще до покупки авто. Уважно ознайомтеся з ушкодженнями, дізнайтеся більше про характер, причину ДТП. Багато залежить від сили удару, яку витримала машина. Найчастіше із США привозять автомобілі, які постраждали внаслідок зіткнення з іншим транспортом, огорожею, дорожнім знаком тощо.

Внаслідок такої аварії можуть бути частково або повністю пошкоджені:

  • бампер;
  • капот;
  • фари;
  • двигун;
  • лонжерони.

Має значення, в який бік автомобіля припав удар — це може бути частина з капотом або центральна зона. Відносно недорого обходиться усунення невеликих ушкоджень, наприклад, коли потрібно відновити лонжерони, бампер, радіаторні решітки, фари.

Ремонт середньої складності знадобиться, якщо каркасні опори кузова зміщені кілька сантиметрів. Додатково потрібно враховувати вартість оновлення навісного обладнання (крил, фар та ін.). Якщо ремонт не є доцільним і допоможе тільки заміна пошкоджених частин, ціна буде високою.

Залежно від типу пошкоджень, післяаварійний ремонт автомобіля із США може включати:

  • відновлення геометрії, зварювання та рихтування кузова;
  • вирівнювання вм'ятин;
  • фарбування;
  • відновлення системи безпеки;
  • заміну ушкоджених елементів.

Підсумкова вартість залежить також від марки та моделі автомобіля. Запчастини для одних машин обходяться дорожче, ніж для інших – цей фактор також треба враховувати.

Чому вигідно купувати машину із США навіть із пошкодженнями

Попри наявність дефектів такий транспорт буде вигідною покупкою для українця. Насамперед це економія, адже вживані автомобілі зі США коштують недорого. Оскільки американці звикли часто міняти машини, моделі зазвичай продаються з невеликим пробігом і в хорошому стані.

Навіть якщо додатково знадобиться ремонт кузова автомобіля, підсумкова вартість все одно буде вигідною. Є можливість використовувати оригінальні запчастини навіть якщо їх потрібно підібрати для рідкісної, ексклюзивної марки. Коли доступних деталей від виробника немає, вибирають якісні аналоги.

Дефектування як підготовчий етап

Як ми вже писали вище, перелік робіт з ремонту та їх вартість визначають після покупки автомобіля на аукціоні. Поки він ще не приїхав до України, складають перелік необхідних деталей і замовляють їх. Отже, відразу після отримання авто його можна здати в ремонт, і не чекати відновлення надто довго.

Коли машина приїжджає до України, в автомайстерні проведуть її візуальну та комп'ютерну діагностику. За допомогою спеціального обладнання визначать усі несправності та за необхідності замовлять додаткові запчастини. Як правило, використовують лише оригінали.

Складники підбирають за маркою, моделлю, а також VIN-кодом автомобіля. Це необхідно для того, щоб вони повністю відповідали конструкції транспортного засобу. Якщо машини доступні лише на американському ринку, запчастини замовляють із США, в інших випадках їх можна купувати у ЄС.

Ремонт кузова як основний етап відновлення авто

Щоб повернути автомобілю колишній вигляд і позбавитися дефектів, отриманих після аварії, необхідно виконати кузовні роботи. Це комплекс процедур, за допомогою яких вдасться усунути вм'ятини, тріщини, потертості та інші ушкодження. У результаті кузов автомобіля виглядатиме так, як до ДТП.

Кузовний ремонт буває локальним чи капітальним. Перший проводиться тоді, коли потрібно усунути невеликі пошкодження, наприклад, сколи, подряпини або вм'ятини. Зазвичай вони знаходяться тільки в одному місці: на дверях, порозі, крилі й таке інше. Локальний ремонт є ефективним після незначних зіткнень.

Якщо пошкодження суттєвіші, допоможе лише капітальне відновлення. У такому разі необхідно ґрунтовно попрацювати, щоб повернути кузову колишню форму. Залежно від типу, кузовний ремонт може включати такі роботи:

  • абразивне полірування. Це видалення невеликих подряпин, сколів та вм'ятин. Проводиться в тому випадку, якщо лакофарбове покриття та верхній шар металу пошкоджені. Поверхню шліфують до гладкості — це дозволяє уникнути поширення корозії;
  • рихтування. Припускає випрямлення поверхні. Проводиться за допомогою спеціальних інструментів, наприклад молотків, механізмів, опор. Таким чином можна повністю відновити зовнішній вигляд деталі;
  • усунення перекосів, витягування деформованих частин. Щоб отримати гарний результат, необхідно використовувати якісне обладнання;
  • зварювання. Один із найпоширеніших і надійних способів. За допомогою зварювання виходить поєднати між собою розрізнені частини конструкції.

Про таку методику, як рихтування, ми поговоримо окремо нижче. Вона потрібна практично завжди, коли потрібно відновити зовнішній вигляд кузова.

Відновлення геометрії

Будь-який ремонт починається з візуального огляду, коли фахівець має визначити, чи настільки сильні дефекти. Навіть незначні пошкодження кузова змінюють геометрію та негативно впливають на безпеку. Тому для авто з США після аварії потрібне відновлення цього параметра.

Якщо геометрія порушена, змінюються форми лонжеронів, днища, рами, крил та інших елементів. Це негативно впливає на аеродинамічні показники, крім того, знижується комфорт під час їзди. Надалі власник може знову потрапити до аварії. При порушеній геометрії деталі зношуються швидше.

Визначити проблеми із цим параметром можна за допомогою ультразвукової діагностики. Для відновлення геометрії використовують стенд (стапель) з гідроприводом та гідравлічними лебідками. Також використовують спеціальні інструменти для витягування пошкоджених ділянок та відновлення їх нормального положення у просторі.

Рихтування для усунення нерівностей

Ця процедура передбачає вирівнювання вм'ятин та інших деформацій. У результаті кузову повертають заводський стан. Вона може знадобитися не тільки після аварії, але також після того, як машина потрапила під сильний град, постраждала через викид гравію тощо.

Відповідний спосіб рихтування вибирають залежно від типу пошкоджень. Процедура поділяється на кілька видів:

  • класичне. До неього вдаються для усунення будь-яких пошкоджень. Воно передбачає використання інструменту: металевих та гумових молотків, фасонних плит, важелів, оправ;
  • вакуумне. Проводиться у разі, якщо не пошкоджено лакофарбове покриття, а деформації плавні та їх не потрібно вистукувати. Виконується за допомогою спеціального молотка, але дозволяє усувати лише дефекти до 10 см;
  • спотерне. Передбачає зварювання з наступним зачищенням лакофарбового покриття до верхнього шару металу. Дуже делікатна та складна методика, яку під силу виконати лише професіоналам.

Якщо заломів та розтягувань металу немає, можна провести локальне рихтування без фарбування. У такому разі випрямлення виконують лише з одного боку за допомогою пістонів, які приклеюють до пошкодженого місця. Але попередньо потрібно перевірити, чи немає на фарбі мікротріщин, у цьому легко переконатися за допомогою лупи.

Після завершення кузовних робіт проводиться фарбування. Воно може бути повним або локальним, залежно від характеру та типу ушкоджень. Капітальний або локальный ремонт кузова у Києві виконують на СТО «Тайр Ленд» із застосуванням якісних матеріалів та обладнання.

Які ще роботи проводяться для відновлення

Після доставки автомобіля із США може знадобитися не лише кузовний ремонт. Перелік додаткових робіт узгоджують із замовником залежно від його побажань, бюджету та стану авто. За бажанням проводять:

  • заміну скла. Воно також може постраждати після аварії. Якщо є така можливість, деталь не змінюють, а ремонтують шляхом усунення сколів;
  • ремонт електрики. Спершу необхідно провести діагностику, щоб визначити стан обладнання. Потім досвідчені фахівці займуться перепрошивкою та налаштуванням електрики;
  • заміну витратних рідин та деталей. Відразу після отримання авто з США та ремонту варто встановити нові гальмівні колодки та диски, повітряний та паливний фільтри, свічки запалювання. Не завадить також одразу залити нові робочі рідини.

Витратники обходяться недорого, тому не варто відкладати їхню заміну на потім.

Ремонт систем безпеки автомобіля

Оскільки машина з США побувала в аварії, її пасивну систему безпеки водія та пасажирів пошкоджено. Це проявляється в наступному:

  • спрацювали передні та задні подушки безпеки;
  • заклинили ремені;
  • через вишивання плюсових клем акумулятора клинить електропостачання.

Відновити систему безпеки набагато дешевше, ніж встановити заново. Реставрація дозволить повністю повернути втрачений функціонал. Якщо ви знову потрапляєте в аварію, всі системи працюватимуть.

Відновлення авто у цій частині займає близько 2-4 тижнів. Після реконструкції з бортового комп'ютера видаляють інформацію про те, що система безпеки спрацювала. Візуально ніяк не помітно, що деталі були відновлені, на панелі приладів не світиться помилка. Все працює, так само як і до аварії.

Налаштування автомобіля із США

Їздити машиною з Америки українськими дорогами не дуже зручно без попередньої адаптації. Річ у тому, що в США пробіг вказують не у кілометрах, а у милях. Інші виміри теж відрізняються: так, температура відображається у фаренгейтах, а витрата палива не в літрах, а Mpg.

При цьому на панелі приладів інформація відображається тільки англійською. Те саме стосується системи мультимедіа. Щоб змінити мову та параметри вимірювання в автомобілях виробництва США або Японії, знадобиться спеціальне обладнання. Слухати радіо теж не можна, бо немає станцій у FM-діапазоні, доступному для України.

Адаптація передбачає перепрограмування, тобто переведення систем вимірювання у зрозумілі для українських водіїв. Також змінюють мову, завантажують мапу України для зручної навігації, переналаштовують радіо на національну сітку частот. Хід процедури залежить від марки та моделі транспортного засобу.

Як отримати сертифікат відповідності для українських доріг

Для цього потрібно, щоб машина відповідала вимогам законодавства нашої країни. Щоб отримати сертифікат на авто, виконують:

  • заміну ліхтарів задніх та бічних поворотів. Це пов'язано з тим, що в Україні та США різні вимоги до їх наявності та кольору;
  • встановлення нового скла та ламп головної оптики. В Україні, за вимогами законодавства, воно має бути білим, а не жовтим, як в Америці;
  • монтаж протитуманного ліхтаря на задній бампер. Якщо в нашій країні він має бути обов'язково, то в американському законодавстві такої вимоги немає, тому й деталь часто відсутня.

Також американські автомобілі можуть продаватися з тонуванням лобового та переднього скла. В Україні це заборонено, тому його треба прибрати.

СТО «Тайр Ленд»  виконує не тільки кузовний післяаварійний ремонт. За результатами діагностики та перевірки пошкоджень можуть знадобитися інші роботи. Наприклад, фахівці відновлюють елементи салону, коробку передач, змінюють інші пошкоджені деталі.

При зверненні до нас вам не доведеться довго чекати на результати. Ми завжди робимо ремонт точно вчасно, час відновлення залежить від складності пошкоджень. На всі роботи надається гарантія, тому ви можете бути впевнені у якості.

авто
Запишіться на СТО зараз
Дзвоніть: (096) 941-53-96






Адреса:

м. Київ, ВУЛ. СВЯТОСЛАВА ХОРОБРОГО, 26А

Телефони:

(096) 941-53-96; (095) 776-71-73;
(093) 776-71-73; (044) 249-02-21;
(068) 223-08-72 відділ запчастин;

Email: info@tireland.com.ua

Working time:

Пн - Пт: 9.00 - 19.00

Сб: 9.00 - 15.00